Sunday, January 10, 2010

Merhaba...

Son birkac aydir blog dunyasiyla iliskim kesildi. Ne yazabildim, ne de okuyabildim. Yorumlariniz cevapsiz kaldi. Yazip, hatir soranlariniza tesekkur eder, sorularina cevap alamayanlarinizdan ozur dilerim. Sebepler cesitli; neyse ki aralarinda ciddi bir saglik sorunu yok.

Habersiz gecen sure icinde mutfak faaliyetleri devam etti ama itiraf ediyorum ki, soguk on balkonuma cikip, aralarindan iyisini secebilmek icin onlarca fotograf cekecek kadar motive olamadim. Yaptiklarimin bir cogu zaten bildiklerinizdi. Mesela kardesim ve esinin ziyareti icin geleneksel kubbe pastamizi yaptim.

Rana'nin dogumgunu icin ikinci seker hamurlu pastamizi yaptik. Aslinda Rana'nin pastasina benim katkim pek az oldu. Isin cogunu okul tatlil dolayisiyla evde olan Zeynep yapti. Partinin butun asamalariyla da yine o ilgilendi.

Calistigim kooperatiften bir arkadasimin dogumgunu kutlamasi munasebetiyle kutuk pasta da yaptim. 2009'un kutuk pastasi cikolata ve kestane kremaliydi. Mereng mantarlarini Zeynep yapti. Kutuk pasta, arkadaslarimdan cok ovgu aldi ama maalesef onun da resmini cekemedim.

Bundan sonra arayi bu kadar acmak istemiyorum ama elimde olmadan acilsa bile, yazamama nedenimin ciddi bir saglik sorunu degil, fazla mesguliyet oldugunu bilin istedim. Arayip soran, merak eden dostlara selam olsun.

16 Comments:

Blogger Eya said...

Sevgili Zinnur...öncelikle saglik sorunu olmamasina sevindim aramizda olmayisinin sebebi olarak. Ama özlüyoruuuuuz...arada bize bir ugra bari...ses ver,tabii hergün yazman tercihimiz...sevgiler ve mutlu bir yil olsun....

zehra

1/10/2010 11:52:00 PM  
Blogger Bir Dut Masalı - nUnU said...

This comment has been removed by the author.

1/10/2010 11:56:00 PM  
Blogger Bir Dut Masalı - nUnU said...

sensiz bir blog dünyası düşünemeyiz Zinnurcuğum (en azından kendi adıma)

herkesi kutluyorum... emeği geçenleride..
gönlünce bir yıl diliyorum
sevgiler..

1/11/2010 12:02:00 AM  
Blogger Hatice said...

Zinnurcuğum iyi olmana çok sevindim, Rana'ya nice sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum.
senin ve Zeynep'in ellerine sağlık, kızın da senin gibi maharetli maşallah...
ara ara da olsa yazmayı ihmal etme olur mu:)
sevgilerimle...

1/11/2010 12:28:00 AM  
Blogger kalpkurabiye said...

iyi olmanıza sevindim gerçekten umarım en yakın zamanda eski motivasyonunuz yerine gelir..

1/11/2010 01:29:00 AM  
Blogger Zehra Gürgen said...

Eklediğiniz bu fotoğraflar bile yeterli mutfağınızdan ne kadar güzel pastalar çıktığını görmek için:)

1/11/2010 01:51:00 AM  
Blogger Ufuk SITKI said...

Neyse ki bir ses aldık senden Zinnur. İnan ufacıkta olsa, eski tariflerin tekrarı da olsa yazdıkların tarafımdan zevkle okunacak. Rana'nın pastası çok güzel görünüyor. Zeynep'in ve senin ellerinize sağlık.Hep bizimle kalman dileğiyle Bizim Pastane.

1/11/2010 02:42:00 AM  
Blogger BEDİA KUKUL said...

ben blogumla keyif alarak ve içime sinerek ilgilenmekten yanayım, yani bazen blogunu meşguliyetten ötürü yada keyifsizlikten güncelleyemiyorsan kendi adıma bundan daha insancıl bir mazeret olmadığını düşünüyorum.gereksiz detaylarla blogunu özünden ayırmadığın için teşekkür ederim; bu arada sağlık sorunu olmaması gerçekten içimi rahatlattı

1/11/2010 04:49:00 AM  
Blogger Unknown said...

Zinnurcuğum senden haber alabilmek harika...İnşallah bir daha bu kadar
uzun ara vermezsin:))Seni ve harika
tariflerini çok özledim sevgiler...

1/11/2010 05:36:00 AM  
Blogger IŞILCA TATLAR said...

Çok şükür Zinnur'cuğum. Sesini duymak bile güzeldi.
Rananın doğum gününü kutluyor, nice sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum.
Ablacığının da ellerine sağlık. Rana böyle bir hediye aldığı Zeynep'te ablalık duygularıyla böyle güzel bir hediye verdiği için çok mutlu olmuşlardır.
Kütük pastanın fotoğraflarının olmamasına üzüldüm. Neyse sağlık olsun. Seneye inşallah.
Mutlu yıllar diler, sevgilerimi gönderirim.

1/11/2010 04:10:00 PM  
Blogger berna said...

Zinnur hanım bloger ım henüz çok yeni.Daha önce açtım ama yeni paylaşımlara başladım.
Kubbe pastanız dikkatimi çekti harika görünüyor oktay ustanınki bile bu kadar güzel değil elinize emeğinize sağlık...

1/12/2010 12:19:00 AM  
Blogger zinnur said...

Sevgili Aekadaslarim, hepinize yorumlariniz ve desteginiz icin tesekkur ederim.

1/14/2010 03:54:00 AM  
Blogger SeViL ( sevdalitatlar ) said...

Sağlıklı yaşamlar her daım sizinle olsun...
Resimlerdekı pasta cıklarda süper ler ellerinize sağlık.
Sevgilerle...

1/15/2010 11:32:00 PM  
Blogger Sevil Şahin said...

zinnur hoş geldin tekrar evet lütfen uzatma rayı özlüyoruz seni..
yeni yeni tariflerle ramızda olman dilegiyle
tekrar hoşgeldin..

1/16/2010 01:43:00 AM  
Blogger Posmedya said...

Zinnur Hanım,

bana ulaşabilir misiniz rica etsem?

Erol Barış
0(535) 712 9764
posmedya@gmail.com

7/19/2010 03:34:00 AM  
Blogger zinnur said...

Erol Bey, tercih ettigim haberlesme yolu email. zinnur at doganata dot us adresine yazabilirsiniz.

7/19/2010 10:02:00 AM  

Post a Comment

<< Home