Wednesday, June 17, 2009

Kisa bir Ara

Son zamanlarda evde oldugum halde pek guncelleyemiyordum zaten. Simdi araya bir de tatil giriyor. Yaklasik 1 ay buralarda olamayacagim. Temmuz sonunda gorusmek uzere size Allahaismarladik diyorum. Internet baglantim araliklarla olacak, yorumlariniz olursa cevaplama imkanim olabilir ama gecikmeler icin simdiden ozur diliyorum.

Bir ay burda hangi resim dursun diye aranirken, aklim yine ahududuya, cileklere gitti. Bu pastayi dun gelen misafirlerimiz icin yaptim. Aslinda Bizim Pastane arsivinden Ahududulu, Muzlu Sarlot ama farkli bir sunum sekli. Kedidili yerine her zaman yaptigim pandispanyayi buyuk tepside pisirdim. Iki adet 19 cm lik yuvarlak kestim. Geri kalanini 4,5 cm lik ince seritlere kestim. Her bir seritin uzerine ahududu receli surup, birbirinin uzerine istifleyerek ahududulu, katli bir dortgen pasta elde ettim. Sonra bunu strece s1k1ca sarip buzluga kaldirdim. Ertesi gun bu minik pastayi keskin bir bicakla dilimledim ve kalibimin kenari boyunca bu dilimleri dikine yerlestirdim. Ayni dilimlerin artanini bir ara kat olarak da kullandim. Yuvarlak pandispanyalari da pastanin alti ve ustu icin kullandim.

Tabii boyle uydurmaga baslayinca, ufak tefek aksakliklar oluyor. Gordugunuz gibi pastam hesabimdan biraz daha yuksek oldu ve kenarlar alcak kaldi. Onlari da file bademle kapattim. Daha sade gorunuslu bir pasta hayal ederken bu ortaya cikti. Ama tadi her zamanki gibi hafif ve guzeldi.

Hepinize saglikli, huzurlu ve mutlu bir yaz diliyorum.

9 Comments:

Blogger Bir Dut Masalı - nUnU said...

zinnurcuğum iyi tatiller canım.
pasta enfes gerçekten de.
çok sevgiler cnm....

6/17/2009 11:38:00 AM  
Blogger bir dilim bir tutam said...

Bloglarda birer bire tatile giriyor artik.Benimde az kaldi denebilir.
Zinnurcum iyi tatiller!

6/17/2009 01:08:00 PM  
Blogger Unknown said...

Canım iyi tatiller pasta muhteşem
kocaman sevgilerimle...

6/18/2009 01:08:00 AM  
Blogger TAZE NANE said...

Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük,
sevinçlerimiz nisan yağmuru kadar bol olsun.
Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

6/25/2009 02:58:00 AM  
Anonymous Yemek oyunları said...

Hele görüntüye bayıldım resmen...İştah açıcı

6/26/2009 08:41:00 AM  
Blogger evcilik said...

merhhabalar,biliyorum tatildesiniz ama sizden küçük bir isteğim olacak bahçemdeki minik şeftalilerimi topladım ve lezzetli bir reçel yapmak istiyorum eğer zamanınız ve elinizde bu konuyla ilgili bir tarifiniz varsa ve paylaşırsanız çooooook sevinirim.teşekkürler...

6/28/2009 04:05:00 AM  
Anonymous guler said...

zinnurum seninle en kisa yodan haberlesmeyi buldum oley

6/29/2009 02:15:00 AM  
Blogger gelincik said...

MERHABA SYFANIZI İLK KES ZİYARET ETTİM ÇOK GÜZEL ŞEYLER VAR EMİNİM ÇOK FAYDALANICAM
ELLERİNİZE SAĞLIK İZNİNİZLE SİZİ ARKADAŞ LİSTEME EKLEDİM HABER VERMEK İSTEDİM SEVGİLER

7/10/2009 05:07:00 AM  
Anonymous yemek oyunları said...

Çok şeker olmuş gerçekten de :)

12/04/2010 01:25:00 AM  

Post a Comment

<< Home