Sunday, December 31, 2006


3 Comments:

Blogger ZeYNeP said...

Zinnur sana ve ailene de mutlu yıllar inşallah, sevgiyle saglıkla huzurla inşallah.

İyi bayramlar,
Figen

12/31/2006 10:58:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

İyi ki varsınız ve buradasınız Zinnur. Öncelikle iyi bir yıl ve güzel bir bayram diliyorum size ve ailenize. Bu kadar kısa zamanda bunca iş yapmak bir de bu işleri iyi yapmak gerçektende takdire değen bir durum. Sizi çok beğenerek takip ediyorum. Bir ara umutsuzluğa kapılmıştım, daha az Türkçe blogunuza daha az zaman ayıracağınızı düşünerek ama şimdi gereksiz bir panik yaşadığımı görüyorum. Lütfen burada kalın ve bizimle olmayı sürdürün...
Çok sevgilerimle,
Leyla

1/01/2007 12:44:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Figen'cigim, ben de sana ve ailene mutlu, huzurlu (ve kazasiz) bir yeni yil diliyorum.

Leyla, nazik yorumun icin tesekkur ederim. Burada olmak beni de cok mutlu ediyor.

Ikinize de sevgilerimle,

1/01/2007 07:42:00 AM  

Post a Comment

<< Home