Tuesday, September 12, 2006

Konumuz Findik

Gectigimiz bir kac hafta icinde bircogumuzun ortak cabasiyla cok guzel bir blog olustu: Findik Findik. Oya tariflerin uzerinden teker teker gecti ve iletilerin bir kitap butunlugune uymasini saglayacak degisiklikler yapti. Bu degisikliklerin detaylari ile ilgili bilgiye bu linkten ulasabilirsiniz.

Simdi tarifleriyle Findik Findik'ta yer alan arkadaslardan ricamiz, tariflerinin son halinin uzerinden bir daha gecmeleri ve (tarifin anlamina zarar verdigi icin) degismesi gereken bir yer varsa 18 Eylul'e kadar Oya'ya haber vermeleri.

Emegi gecen butun arkadaslara tesekkurler...

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Merhabalar bende Findik Zamanina katilmak istiyorum.Bunun icin gelincik tarlasina mesaj biraktim yanit alamadim.Kedili mutfaklara mesaj yazmayida beceremedim.Ben blog degilim,mümkünse katilmak isterim.Yanitlarsaniz sevinirim.Sevgiler

9/12/2006 02:23:00 PM  
Blogger zinnur said...

Arzu, tarifini zinnur@sys-con.com adresine yolla. Ben yayinlarim, boylece birlikte katilmis oluruz.

9/12/2006 03:43:00 PM  
Blogger Tijen said...

Zinnur'cugum,
www.iskenderiye.com sitesinin alt sitesi olan www.gurme.net haziran 2005’ten beri sitelerimizde yazdigimiz tüm yazi ve resimleri (bir bes on degil çogumuzun. Sen de buna dahilsin!) oldugu gibi sitesine kopyaliyor ve bunu daha çok okur çekmek, dolayisiyla daha çok reklam almak için yapiyor. Bunu tesadüfen farkettim ve hemen sitemde duyurdum. İstersen www.mutfaktazen.blogspot.com da ayrintilar var. Sikayetimi info@iskenderiye.com adresine bildirdim, yazdigim mektubun örnegini de bir önceki yazimda verdim. Lütfen hem sitelerimizde yeni birer yaziyla (otomatik olarak alindigina göre bu yazilar da kendi sitelerinde çikacak ve kendi hirsizliklarini kendi sitelerinde duyurmalarini saglayacaktir) durumu bildirelim, hem de ilk gününden itibaren tüm yazilarimizin sitelerinden çikarilmalarini isteyelim. Destegin için tesekkürler,
Tijen
(Okurlarimizdan ricam yukarida verdigim info ile baslayan internet adresine sizlerin de sikayetlerinizi iletmeniz. Ben tüm site sahiplerine ulasamayabilirim ama ne kadar kalabalik olursak o kadar güçlü oluruz.)

9/13/2006 01:16:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Merhaba Zinnur yanit icin tesekkür ederim.Benim adimi tikladiginda sitemde resimler ve tarifler mevcut.Eger yinede benim yazili göndermem gerekse memnuniyetle.Resimli nasil gönderecegimi bilmiyorum.Sevgiler

9/13/2006 01:51:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Arzu, "ben blog degilim" dediginde ben siten olmadigini anlamistim, yanilmisim. Bence tariflerin sitende olmasi yeterli. Bu aksam Findik Findik'a koyacagim. Katilimin icin tesekkurler.

9/13/2006 02:29:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Inan cok mutlu oldum,asil ben tesekkür ederim.Ilgin ve alakan icin.Sevgiler

9/13/2006 03:42:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Arzu, 2 tarifini ekledim. Umarim dikkatimden kacan baskalari olmamistir. Bir de bir sakincasi yoksa soyadini da eklemek isteriz tariflerin altina. zinnur@sys-con.com adresine yazabilirsin.

9/13/2006 03:46:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

sevgili zinnur abla.. senin sitenden birkac tarif deneyip ve evde resmini cekip sitemde yayinliyabilirmiyim arti benim site. yemek sitesi degil ama yer vermek istiyorum .

9/14/2006 05:36:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sevgili Anonymous, bu dedigini biz de kendi aramizda yapiyoruz zaten. Tarifin kaynagini belirttikten sonra bir problem yok. Umarim denediklerinden guzel sonuc alirsin.

9/14/2006 06:02:00 AM  

Post a Comment

<< Home