Sunday, February 19, 2006

Dortlu Mim

Dilek (Zeytin Dali) beni sobelemis. Her soru icin dort cevap isteniyor bu mimde ama ben bazi sorular icin kendimi dortle sinirlayamadim. Iste cevaplarim:

Yaptigim 4 is:
  • Bir elektronik firmasinda uretim muhendisligi
  • Arastirma asistanligi
  • IBM Arastirma'da doktora sonrasi calismalari
  • Cocuklarimin okulunda yardimci hocalik (Cok kisa surdu ve cocuklarimin ogretmenlerine duydugum saygi ve hayranligin kat kat pekismesine neden oldu.
Defalarca izleyebilecegim 4 film veya dizi:

Bir filmi ne kadar begensem de defalarca seyretmek hosuma gitmez sanirim. Ama cok severek seyrettigim filmlerden su anda aklima gelenler sunlar:
  • Being There
  • Matrix I
  • Hero
  • Brazil
  • Like Water for Chocolate
  • Gonul Yarasi
  • Amadeus
Yasadigim 4 yer:
  • Ankara
  • Istanbul
  • Los Angeles
  • New York
Izledigim 4 televizyon programi:

Devamli izledigim Amerikan dizisi ve programi yok. Hatta hic Amerikan televizyonu seyretmedigim de soylenebilir. Turk Televizyonunda ise --cocuklarin Turkceleri acisindan da faydali olabilecegi dusuncesiyle-- bircok dizi ve program takip ediyoruz. Memleketten uzak olunca bunlar hos geliyor. Turkiye'de yasiyor olsak sanirim bircogunu seyretmezdik, bu nedenle listelemiyorum.

Tatil icin gittigim 4 yer:
  • Kapadokya
  • Puerto Rico
  • Nice
  • Hawai
En sevdigim 4 yemek - yiyecek:

Bunu cevaplamak ve dortle sinirlamak da bana zor geldi. Lezzetli olduktan sonra pek cok seyi severek yerim ama su anda aklima gelen ilk dort soyle:
  • Uzerine zeytinyagi gezdirilmis guzel bir domates ve yaninda taze ekmek
  • Guzel bir karisik yesil salata
  • Ustu kaymakli Turk yogurdu
  • Cikolata
Hemen simdi olmak istedigim 4 yer:

Su anda oldugum yerden cok memnunum.

Sobeledigim 4 blogcu:

6 Comments:

Blogger DAMLA said...

"Like Water for Chocolate"
İşte ben de bu filmi hiç unutamıyorum!!... Hatta kitabını bile almıştım.
Bak şimdi aklıma geldi kitabın içinde bi sürü yemek tarifleri vardı!!...

2/22/2006 12:31:00 AM  
Blogger evcilkedi said...

Bu mimi sevdim Zinnur. Bakalım ben nasıl dörtle sınırlayacağım? :-) Teşekkürler

2/22/2006 01:47:00 PM  
Blogger Dilek... said...

Zinnur oyuna katildigin icin tesekkurler!

2/23/2006 06:37:00 PM  
Blogger zinnur said...

Damla, cok yillar once cok severek seyretmistim. Pek cok seyi unuttugum icin yeniden seyretmege hic itirazim olmaz. Kitabini okusam daha da iyi olur tabii.

Evcilkedi, merakla bekliyorum cevaplarini.

Ben de beni bu oyuna kattigin icin tesekkur ederim Dilek.

2/23/2006 09:30:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Zinnur,

yanitlarin da senin kadar zarif ve rafine. Genel olarak bu tur anketlesmeleri okumayi pek sevmedigim halde senin sadeligin (less is more) keyifli bile kiliyor anket okumayi.

Bu arada DFH disinda bir olasilik var mi Turk ve Avrupa kanallarini izlemek icin kullandigin?

Esenlikler dilerim.

Hande

2/27/2006 11:48:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sevgili Hande, bende gordugunu soyledigin senin kendi zerafetin kanaatimce.

DFH ten baska alternatif bilmiyorum ne yazik ki.

2/28/2006 12:40:00 PM  

Post a Comment

<< Home