Monday, September 26, 2005

Teknik Problemler



Sevgili Bizim Pastane okurlari,

Dunden beri yorumlarla ilgili teknik bir problemimiz var. Blogger TrackBack servisi vermiyor; ben de boyle bir servise cok ihtiyacim oldugundan degil de, daha cok merakimdan Haloscan adli bir siteden bu servisi aldim. Ama bu isi incelemeden aceleyle yaptigimdan sonucta butun eski yorumlarimdan olacagimi bilemedim. Tabii isin astari kendinden pahaliya cikinca, TrackBack'ten vazgecip eski sisteme geri dondum bu sabah, ama arada Haloscan yorum sistemiyle gecen kisa surede biraktiginiz yorumlar kayboldu. Bunlarin bir kopyasi e-posta ile bana ulasmadigindan tam anlamiyla kayboldular ustelik. Okunmadiklarindan aklimda kalan halleriyle bile cevap vermeyecegim :( Yorum birakan ve cevabini alamayan butun arkadaslardan ozur dilerim. Ama arayan bulur diye bosuna dememisler, yorumlarinizi buldum biraz once ve cevap verebilecegim icin cok mutluyum!

3 Comments:

Blogger zinnur said...

Tesekkurler xtralarge.

10/02/2005 11:56:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

merhaba Zinnur,sana mail yollamak istiyordum ama nedense mail adresini bulmaiyorum.Daha once profilinle birlikte mail adresin de vardi yanlis hatirlamiyorsam.Mail adresini nasil bulabilirim?
Sevgilerimle Olsai

10/06/2005 01:07:00 AM  
Blogger zinnur said...

Olsai, zinnur@sys-con.com adresine mail atabilirsin.

10/06/2005 02:48:00 AM  

Post a Comment

<< Home